HTML

Címkék

Archívum

Cigányálom

2012.01.19. 00:00 :: massacre!

Egy napsütéses napon apám el akarta adni az autóját 3 cigánynak. Az autót álmomban hátulról láttam, apám végigsimította a hátsó lámpáit. A cigányokkal alkudoztak az áron, végül nem jutottak megegyezésre. Erre a cigányok idegesek lettek és elkezdtek minket kergetni. Egy épületből futottunk ki, ami előtt padok voltak, utána egy parkolóba futottunk. Itt azt mondtam apámnak, hogy most jól jönne ha több gyereke lenne. Láttam rajta, hogy ez rosszul esik neki.

 

A parkolóban az egyik cigány azt mondta, hogy menjünk vissza az épülethez és beszéljék meg a dolgot. Az épület előtti padon ültünk összesen öten. Apámon láttam, hogy ideges. A beszélgetésre nem emlékszem, csak arra, hogy az egyik megvágta apám tenyerét. Nem emlékszem pontosan, hogy mivel, de nagyon mély volt a vágás és erősen vérzett. Ezután apámnak időre holtra kellett vernie egy bottal az egyik cigányt, a másik még drukkolt is neki és sürgette. Láttam rajta, hogy nagyon izzad és tiszta erejéből a lehető leggyorsabban üti. Felébredtem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dream-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr653741665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása